10 DAY 10 ACHIEVEMENT CHALLENGE - Betsafe Poker

Post Reply
User avatar
13mar13
Member
Posts: 11
Joined: Mon Apr 04, 2016 1:35 pm

10 DAY 10 ACHIEVEMENT CHALLENGE - Betsafe Poker

Post by 13mar13 »

Betsafe



New customers 10 days, 10 challenges – can you take the lot? Have you got the poker skills to win 10 achievement rewards in only 10 days? That’s the challenge for all new players coming to our tables.

Think you do? Then:
  • Register an account with BetsafePoker Black
  • Download the Poker client for free, and create your Poker Alias
  • Go My account > View My Achievements > 10 Achievement will be available to complete
  • Complete the achievements in any order before the 10 days are up!
By completing the challenges, you’ll be rewarded with unique Achievement Badges to display at tables you play on, Cash Prizes, Tournament Tickets and even Free Spins! The 10 day countdown starts from when you create your poker alias…so no time to hang around. Get your first deal now! Betsafe
User avatar
alexa
Senior Member
Posts: 417
Joined: Mon Mar 21, 2016 5:30 pm

Re: 10 DAY 10 ACHIEVEMENT CHALLENGE - Betsafe Poker

Post by alexa »

Image

Betsafe



Ditt Välkomsterbjudande



För att hämta dessa tre välkomsterbjudanden måste du ladda ner klienten.



3 anledningar att spela i vår unika pokermiljö

Stapla dina marker högt redan vid första given. Vi har tre fantastiska erbjudanden för dig, och du behöver inte välja bland dem – alla är dina. Allt du behöver göra är att ladda ner pokerklienten, skapa ett pokeralias och slå dig ner vid borden.



Välkomstbonus



Välj din bonus mellan €25 - €1000

Spela rejkade händer för att frigöra din bonus som är uppdelad

Kolla utvecklingen under "Mitt Konto">"Mina Bonusar" i Poker-klienten



Lås upp kontantbonusar med vår välkomstbonus i Poker bara genom att spela. Bestäm hur stor bonus du vill ha mellan €25 - €1000 och sätt igång.



Registrera ett konto hos Betsafe genom att klicka här.

Ladda ner Poker-klienten helt gratis och välj ditt pokeralias.

Gå till fliken "Tillgängliga bonusar" i det övre högra hörnet på Betsafe och aktivera din välkomstbonus genom att skriva in din bonuskod. Du har 30 dagar på dig att aktivera din bonus.

Spela i något av våra cash games eller turneringar för riktiga pengar för att börja håva in din bonus. Så fort du når en viss procentsats av din valda bonus kommer den att släppas.

Du kan kontrollera utvecklingen av din bonus under "Mitt Konto">"Mina Bonusar" i Poker-klienten.



Du tjänar även in lojalitetspoäng när du låser upp din bonus – du belönas med 10 lojalitetspoäng för varje $1 som betalas i rejk/turneringsavgift.

Din gratisbiljett till turneringen för nya spelare värd €888 som spelas på onsdag kl. 14:00 CET kommer automatiskt att krediteras ditt konto.



Turneringar för nya spelare



Spela turneringar för nya spelare när du går med

Spela varje turnering upp till sex gånger vardera

Turneringarna körs varje onsdag kl. 14.00 och 19.00



Vip Blackgold rewards



Lojalitetsprogram som belönar ALLA spelare, oavsett spelnivå

Växla dina lojalitetspoäng mot kontanter upp till din tillåtna VIP-status

Casha in dina poäng i pokerklienten
Post Reply

Return to “Pokerooms”