888poker To Make History With '$5,000,000 Supersize ME' Bonus

MattBrik

888poker To Make History With '$5,000,000 Supersize ME' Bonus

Post by MattBrik »

Are you going to Las Vegas for the World Series of Poker? Would you like to become one of the biggest winners in the history of the game?

Check out this a-m-a-z-i-n-g offer by 888 Poker because the second-largest online poker site decided to do something pretty amazing this summer.

Thousands of players are already on their way to Las Vegas to take part in the most prestigious poker event of the year - and 888 Poker, the official partner of the 2016 WSOP, decided to do something as impressive as to add a seven-figure bonus to an already gargantuan prize-pool.

To celebrate their relationship with the WSOP and yet another successful year in the online poker industry, 888 Poker decided to launch a “Supersize ME” WSOP package which includes a spectacular $5,000,000 bonus to the winner of the Main Event, on top of the WSOP cash prize.

This means that the winner of this unique promotion could take home the largest cash prize ever in poker history!

Back in 2006, Jamie Gold won $12,000,000 for topping a field of 8,773 players in the 2006 WSOP Main Event.

"Winning the WSOP Main Event is a life changing experience for anyone and the prize money is huge," Gold explained. "This offer from 888 Poker could help the next winner surpass my $12,000,000 prize.”

“I think it's wonderful and would be about time someone won more in the Main Event”.

The “Supersize ME” package to the WSOP 2016 includes the Main Event buy-in, flights, VIP airport transportation & a VIP room at the Vdara Hotel.

For a chance to win the package of a lifetime, you need to register for the $5,000,000 Supersize ME $600 buy-in tournament and play on any Sunday until June 12, 2016.

If you win a package, you'll be one of the lucky players competing in the WSOP Main Event with a chance at a $5,000,000 bonus and you will also receive a three-year contract as a Team 888 Poker Ambassador!
alexa

Re: 888poker To Make History With '$5,000,000 Supersize ME' Bonus

Post by alexa »

888poker

Du får 88$ ingen insättning krävs

Hämta 10 x 1$ Blas-biljetter och du kan vinna upp til 60000$!

Sätt bara in 10$ eller mer med kampanjkoden : 10BLAST

Du får 10$. Sätt in 10$ med kampanjkoden 888BONUS

1.Ladda ner - Det går snabbt och smidigt

2.Registrera dig på 888poker - Bli medlem -Det tar bara några minuter

3.Spela på 888poker - När- och varsomhelst

Om du redan har klickat på LADDA NER är detta vad som väntar härnäst …

Tack för att du laddar ner 888poker

Nu är du bara några ögonblick från att börja spela …

Lyckas du inte ladda ner 888poker-programmet? Inaktivera popup-blockeraren och försök igen.

888poker utmärkta programvara är inte bara GRATIS och SÄKERT, utan går också SNABBT att installera. Klicka på ”Ladda ner” om dialogrutan inte visas för att påbörja hämtningsprocessen.

Ladda ner poker

1. Nedladdning och installation - Klicka på ”Ladda ner” och sedan på ”Kör” för att installera programvaran.

2. Skapa konto - Fyll i registreringsformuläret, inklusive din e-postadress och klicka på ”Fortsätt”.

3. Börja spela - Efter registreringen är det bara att börja spela. För att hjälpa dig på traven FÅR du även 88 $ .

Tips

Nedladdning: Installationen kan ta några minuter, beroende på internetuppkopplingens hastighet.

Registrering: Se till att de uppgifter du anger, inklusive e-postadressen, stämmer så att vi kan skicka dina bonusar och vinster till dig.

Välkomsthälsning: Efter att du har blivit medlem får du ett välkomstmeddelande via e-post. Kontrollerar skräppostmapparna om du inte hittar det.

Insättning: När du behöver fylla på 888poker-kontot är det bara att gå in i kassan, fylla i uppgifterna om insättningen och klicka på ”Skicka”.

88 $ i BONUS: Du kommer att få information via e-post om din bonus på 88 $ . Allt du behöver göra för att hämta ut bonusen är att klicka på länken i meddelandet.

Klicka på ”Kassa” för att göra din första insättning och få ut välkomstbonusen och välkomstpaketet.

Return to “Pokerooms”